Retour

1. Voldoet het artikel niet aan je verwachtingen? U mag het artikel onder volgende voorwaarden retour sturen:

  • Binnen de 14 dagen na aankoop
  • Het artikel werd niet gedragen, enkel gepast zoals u in een fysieke winkel zou doen
  • Er is geen beschadiging / het artikel werd niet vuil gemaakt
  • Het artikel is nog steeds voorzien van etiket en/of prijslabel
  • De retourkosten zijn voor eigen rekening
  • Duidelijke vermelding van naam en bestelnummer

Retouradres:

Beso Beso

Weg naar opoeteren 142

3660 Oudsbergen

 

2. Werd het verkeerde artikel geleverd? Of werd een artikel beschadigd geleverd? Als eerste onze excuses voor het ongemak! Wij lossen dit graag snel voor u op!

Neem contact met ons op via mail. Vermeld hier het ongemak, bij voorkeur met foto.

Retourskosten zijn in dit geval uiteraard voor Beso Beso.

 

3. Voor artikels aangekocht tijdens een shop@home: gelieve contact met mij op te nemen.

 

Voor alle retours kies je zelf als je je geld terug wil of een tegoedbon wil. De keuze hiervan deel je mee bij het retourneren van het artikel.

Let wel: Indien je geen keuze maakt, zal je automatisch een tegoedbon ontvangen. Deze bon kan NIET uitbetaald worden in Cash.

 

Opgelet: artikels aangekocht in de solden en/of met een actieprijs kunnen NIET retour genomen worden.